Eğitimin Süresi: 100 saat
Eğitimin ücreti: 850 TL
Eğitimin Amacı
• Mevzuata uygun olarak elektronik belge yönetimi ve arşivleme işlemlerini yürütülebilmelerini sağlayacak yaklaşım, yol, yöntem ve teknikleri öğretmek,
• Elektronik belge yönetimi ve arşivleme uygulamalarının etkin yürütülmesini sağlayacak beceri ve kazanımlara haiz insan gücü alt yapısını geliştirmek amaçlanmaktadır.
Eğitimin Kapsamı
Program, kurum ve kuruluşlarda mevzuata uygun olarak elektronik belge yönetimi ve arşivleme işlemlerinin yürütülmesini sağlayacak yaklaşım, yol, yöntem ve teknikleri öğretmeyi ve kurumsal bütünlük içerisinde EBYS yapısını, bileşenlerini ve uygulama sürecini tanımlamayı ve uygulama becerisini kazandırmayı kapsamaktadır.
Eğitimde yer alan konular
1. ELEKTRONİK BELGE YÖNETİMİ
3. KAMU İDARESİ VE EBYS MEVZUAT-STANDARTLAR
3. EBYS’YE GEÇİŞ SÜRECİ VE KURUMSAL ANALİZLER
4. EBYS PROJELENDİRME VE PROJE YÖNETİMİ
4. EBYS SÜREÇ BİLEŞENLERİ
5. KURUMSAL GEREKSİNİMLER VE EBYS YAZILIMI SAĞLAMA
6. EBYS KURUMSALLAŞTIRMA SÜRECİ
7. EBYS UYGULAMA YÖNETİMİ
8. EBYS UYGULAMASINDA İÇ VE DIŞ ENTEGRASYONLAR
9. NES-NİTELİKLİ ELEKTRONİK SERTİFİKA (E-İMZA VB.) VE YAZILIMLAR
10. DENETİM, DESTEK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK
11. ARŞİVLERDE DİJİTALLEŞTİRME ÇALIŞMALARI VE EBYS İLİŞKİSİ
12. EBYS TEKNİK ALTYAPI BOYUTU
20. EKİP ÇALIŞMASI
21. İŞ PLANI VE ORGANİZASYONU YAPMAK
22. KRİZ, STRES VE ZAMAN YÖNETİMİ,
23. TELEFONLA İLETİŞİM
24. İLETİŞİM BECERİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ VE BEDEN DİLİ
25.ÇALIŞMA MEVZUATI İLE İLGİLİ BİLGİLER
26.İŞYERİ TEMİZLİĞİ VE DÜZENİN İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ AÇISINDAN ÖNEMİ
27.KİMYASAL RİSK ETMENLERİ
28.ATIK YÖNETİMİ VE SIFIR ATIK
29.FİZİKSEL RİSK ETMENLERİ
30.ERGONOMİK RİSK ETMENLERİ
31.ELEKTRİK TEHLİKELERİ RİSKLERİ VE ÖNLEMLERİ
32.İŞ KAZALARININ SEBEPLERİ VE KORUNMA PRENSİPLERİ İLE TEKNİKLERİNİN UYGULANMASI
33.GÜVENLİK VE SAĞLIK İŞARETLERİ
34.KİŞİSEL KORUYUCU DONANIM KULLANIMI
35.İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ GENEL KURALLARI VE GÜVENLİK KÜLTÜRÜ
36.BÜROLARDA EĞİTİM ARAÇ GEREÇLERİ VE TEKNOLOJİ KULLANIMI
Kurs Katılım Şartları
En az önlisans mezunu olmak.