×
TUR ENG
KAYÜ Anasayfa
KURUMSAL İLETİŞİM VE MARKA YÖNETİMİ EĞİTİMİ
KURUMSAL İLETİŞİM VE MARKA YÖNETİMİ EĞİTİMİ


Başvuru İçin Tıklayınız

ONLINE KURS BAŞVURUSU İÇİN TIKLAYINIZ.

Eğitim Başlangıç Tarihi  :11.10.2025 (Cumartesi Pazar)

Eğitim Bitiş Tarihi :  29.11.2025 

Eğitim Saati : 13:00 -17:00 (60 saat)

Eğitim Ücreti : 5.000 TL ( Beş Bin Türk Lirası)

Eğitimin Amacı : Katılımcılara kurumsal iletişimin temel prensiplerini, marka kimliği oluşturma ve yönetme stratejilerini öğretmek; kurumların itibarını ve marka değerini artırmaya yönelik uygulamalı bilgi ve beceriler kazandırmak.

Eğitim İçeriği:

I. İletişimin Temelleri ve Süreci

1. İletişim Tanımı ve Süreci

İletişim nedir?

İletişim süreci ve öğeleri (Kaynak, mesaj, kanal, alıcı, geri bildirim)

İletişim türleri (Sözlü, yazılı, görsel, beden dili)

Örgütsel iletişim türleri Kod,

kodlama ve kod açımı Kullanılan kodlara göre iletişim türleri

II. İkna ve İletişim Kampanyaları

1. İkna Edici İletişim

İkna sürecinin izlediği yol İletişim kampanyaları ve ikna

İletişim kampanyalarında kullanılabilecek modeller:

Trout ve Ries’ın Konumlandırma Modeli Diğer kampanya modelleri

III. Kurumsal İletişim

1. Kurumsal İletişim Tanımı ve Kapsamı

Kurumsal iletişim nedir?

Kurumsal iletişimin özellikleri

Kurum içi ve dışı iletişim

Kurumsal iletişim hedef grupları

Paydaş analizi ve hedef kitle tanımlama

Kurumsal iletişim yönetiminin itibara etkisi

2. Kurumsal İletişimin Bileşenleri ve Modelleri

Kurumsal iletişim yaklaşımı ve teorileri

Kurumsal iletişim bileşenleri

Kurumsal iletişim modelleri

Biçimsel olmayan iletişim ağları Kurum yapısı kaynaklı iletişim engelleri (örneğin alt-üst fiziksel uzaklık)

3. Kriz ve Medya İletişimi Kriz iletişimi Medya ile ilişkiler

4. Dijitalleşme ve Yeni Nesil Kurumsal İletişim

Dijital çağda kurumsal iletişim yaklaşımları

Yeni nesil dijital kurumsal iletişim

Kurumsal itibarla ilişkili kavramlar

Kurumsal itibar yönetimi

IV. Kurumsal Kimlik,

İmaj ve İtibar Kurumsal kimlik,

imaj ve itibar farkları,Kurumsal iletişim yönetiminin itibara etkisi

Kurumsal itibar ve gelecekteki iletişim trendleri

V. Marka Yönetimi ve Markalaşma

1. Marka Kavramı

Marka nedir?

Marka kimliği, imajı ve değeri

Marka güveni

Marka bağlılığı Marka toplulukları

Marka davranışı

Marka farkındalığı

Marka yaşam döngüsü

Marka mirası

Marka denkligi (Brand equity)

2. Markalaşma Süreci ve Stratejileri

Markalaşma süreci (İsim, logo, slogan, görsel dil)

Marka konumlandırma stratejileri

Marka mimarisi (Ana marka, alt markalar)

Markalaşma yöntem ve stratejileri

3. Kurumsal Marka İletişimi

360 derece marka iletişimi

Marka sadakati ve müşteri deneyimi yönetimi

Kurumsal iletişim ve markalaşma ilişkisi

Kurs katılım şartları : Kurum yöneticileri ve yöneticilik hedefleyen çalışanlar Halkla ilişkiler, iletişim, pazarlama ve marka yöneticileri Girişimciler ve KOBİ sahipleri Üniversite öğrencileri ve yeni mezunlar (özellikle iletişim, işletme, tasarım bölümleri)

Kursiyerlere Verilecek Belge Türü : Sertifikalar e-Devlet üzerinden Sorgulanabilir

Bilgi Almak ve Kayıt Olmak İçin : 0352 432 33 96 📞 veya kaysem@kayseri.edu.tr ✉️ adresinden bize ulaşabilirsiniz.

Katılım Ücreti Hesap Numarası: Halk Bankası Erciyes Üniversitesi Şubesi KAYSERİ ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ TR670001200124100004000049 ERCİYES VERGİ DAİRESİ VERGİ KİMLİK NO: 5400727040

Not: Kayseri Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (KAYSEM ) gereken durumlarda, katılımcılara bildirmek koşulu ile program gün ve saatlerinde değişiklik yapabilir, kurs tarihini erteleyebilir veya yeterli sayıda kesin kayıt olmaması halinde programı açmama kararı alabilir. Programın açılmamasına karar verilmesi durumunda, tahsil edilen katılım ücretinin iadesi yapılır.