KURUMSAL İLETİŞİM VE MARKA YÖNETİMİ EĞİTİMİ
ONLINE KURS BAŞVURUSU İÇİN TIKLAYINIZ.
Eğitim Başlangıç Tarihi :
Eğitim Bitiş Tarihi :
Eğitim Saati : 60 saat
Eğitim Ücreti : 5.000 TL ( Beş Bin Türk Lirası)
Eğitimin Amacı : Katılımcılara kurumsal iletişimin temel prensiplerini, marka kimliği oluşturma ve yönetme stratejilerini öğretmek; kurumların itibarını ve marka değerini artırmaya yönelik uygulamalı bilgi ve beceriler kazandırmak.
Eğitim İçeriği:
I. Kurumsal İletişimin Temelleri
• Kurumsal iletişim nedir? Kapsamı ve işlevleri
• Kurum içi ve dışı iletişim
• Paydaş analizi ve hedef kitle tanımlama
• Kurumsal kimlik, imaj ve itibar farkları
II. Kurumsal İletişim Stratejileri
• İletişim planlaması ve uygulama adımları
• Kriz iletişimi yönetimi
• Kurum kültürü ve iletişim dili
• Dijital çağda kurumsal iletişim yaklaşımları
III. Marka Yönetimi Temelleri
• Marka nedir? Marka kimliği, imajı ve değeri
• Marka konumlandırma stratejileri
• Markalaşma süreci: İsim, logo, slogan, görsel dil
• Marka mimarisi (ana marka, alt markalar)
IV. Kurumsal Marka İletişimi
• 360 derece marka iletişimi
• Marka sadakati ve müşteri deneyimi yönetimi
Kurs katılım şartları : Kurum yöneticileri ve yöneticilik hedefleyen çalışanlar
Halkla ilişkiler, iletişim, pazarlama ve marka yöneticileri
Girişimciler ve KOBİ sahipleri
Üniversite öğrencileri ve yeni mezunlar (özellikle iletişim, işletme, tasarım bölümleri)
Kursiyerlere Verilecek Belge Türü : Sertifikalar e-Devlet üzerinden Sorgulanabilir
Bilgi Almak ve Kayıt Olmak İçin : 0352 432 33 96 📞 veya kaysem@kayseri.edu.tr ✉️ adresinden bize ulaşabilirsiniz.
Katılım Ücreti Hesap Numarası: Halk Bankası Erciyes Üniversitesi Şubesi KAYSERİ ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ TR670001200124100004000049 ERCİYES VERGİ DAİRESİ VERGİ KİMLİK NO: 5400727040
Not: Kayseri Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi (KAYSEM ) gereken durumlarda, katılımcılara bildirmek koşulu ile program gün ve saatlerinde değişiklik yapabilir, kurs tarihini erteleyebilir veya yeterli sayıda kesin kayıt olmaması halinde programı açmama kararı alabilir. Programın açılmamasına karar verilmesi durumunda, tahsil edilen katılım ücretinin iadesi yapılır.